ხელმისაწვდომი ტარიფები ყველასათვის
გთავაზობთ მოქნილ სატარიფო გეგმებსა და ხელმისაწვდომ ტარიფებს მობილურ ოპერატორებსა და საზღვარგარეთის ქვეყნებთან ზარებზე
საწყისი
₾0
სატარიფო გეგმაში იგულისხმება 1 სატელეფონო ნომრისა და 1-5 შიდა ნომრის მომსახურება
- არკომი - 0 ₾/წთ
- მაგთი/ჯეოსელი/ბილაინი - 0.06 ₾/წთ
- დანარჩენი საქართველო-0.06 ₾/წთ
- არხების რაოდენობა - ულიმიტო
- დამატებითი ფუნქციონალი
- ქოლცენტრის მონიტორინგის სისტემა
სტარტაპი
₾5
სატარიფო გეგმაში იგულისხმება 1 სატელეფონო ნომრისა და 6-15 შიდა ნომრის მომსახურება
- არკომი - 0 ₾/წთ
- მაგთი/ჯეოსელი/ბილაინი - 0.05 ₾/წთ
- დანარჩენი საქართველო-0.05 ₾/წთ
- არხების რაოდენობა - ულიმიტო
- დამატებითი ფუნქციონალი
- ქოლცენტრის მონიტორინგის სისტემა
- ინდივიდუალური ფუნქციონალის იმპლემენტაცია
მოზრდილი
₾10
სატარიფო გეგმაში იგულისხმება 1 სატელეფონო ნომრისა 16 და მეტი შიდა ნომრის მომსახურება
- არკომი - 0 ₾/წთ
- მაგთი/ჯეოსელი/ბილაინი - 0.05 ₾/წთ
- დანარჩენი საქართველო-0.05 ₾/წთ
- არხების რაოდენობა - ულიმიტო
- დამატებითი ფუნქციონალი
- ქოლცენტრის მონიტორინგის სისტემა
- ინდივიდუალური ფუნქციონალის იმპლემენტაცია
სერვისის შესახებ
- დამატებითი ფუნქციონალობა – მოიცავს ზარის დალოდების მუსიკალური რეჟიმისა და რიგითობის, ზარის გადამისამართების და სხვა პროგრესულ სატელეფონო ფუნქციებს; სერვისი გათვლილია კომპანიებზე, რომლებსაც სურთ სარგებლობა სატელეფონო სისიტემის საჰოსტინგო მომსახურებით;
- სერვისის მიღების, შეზღუდვის, შეწყვეტის პირობების ან სატარიფო გეგმაში ცვლილებების შეტანის შესახებ დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად იხილეთ ჩვენი კონტრაქტის ნიმუში;
დამატებითი ინფორმაციისთვის ან ინდივიდუალური შემოტავაზების მისარებად დაგვიკავშირდით: T: +995 32 256 00 00 ან მოგვწერეთ ელექტრონული წერილი მისამართზე: support@arcomm.ge
ტარიფები საზღვარგარეთოს ქვეყნებთან
აღსანიშავია, რომ საერთაშორისო ზარებზე ექსკლუზიურად დაბალი ტარიფები საერთოა ნებისმიერი სააბონენტო პაკეტის არჩევის შემთხვევაში. საზღვარგარეთის ქვეყნებთან განხორციელებული ზარების დეტალური ტარიფების სია იხილეთ ლინკზე:
შეუერთდით წარმატებულ ქოლცენტრებს
მიიღეთ საუკეთესო ხარისხის სერვისი
ულტრა თანამედროვე სერვისი, რომელიც პრაქტიკულად გამორიცხავს შეფერხებებს. სწრაფი სერვისი, რასაც მინიმუმამდე დაჰყავს ჩავარდნილი ზარების არსებობის ალბათობა. ჩვენი ფუნქციონირების 8 წლიან მანძილზე დაგროვილი მონაცემების მიხედვით სერვისის ხელმისაწვდომობა იყო 99.98%