როგორ გავაუმჯობესოთ სატელეფონო მომსახურება?

სწორად დაგეგმილი საოფისე სატელეფონო ფუნქციები საშუალებას გვაძლევენ დრამატულად ავამაღლოთ საოფისე სატელეფონო მომსახურება და შევთავაზოთ ჩვენს მომხმარებლებს უფრო სწრაფი და ხარისხიანი სერვისი

1)ნუ დაკარგავთ ნურცერთ ზარს: გამოიყენეთ ზარის დალოდების მუსიკალური რეჟიმი და რიგითობა, ასევე დალოდების რეჟიმში შეიტანეთ საინფორმაციო ხასიათის მესიჯები. ეს საშუალებას გაძლევთ ხაზზე შეინარჩუნოთ მაქსიმალურად მეტი რაოდენობის მომხმარებელი.

2)შეამცირეთ ლოდინის დრო: სატელეფონო სტატისტიკაზე წვდომა საშუალებას გაძლევთ დაადგინოთ მოლოდინის რეჟიმის გახანგრძლივების მიზეზები და მიიღთ შესაბამისი ზომები ლოდიის დროის შესამცირებლად

3)აითვისეთ არასამუშაო საათები: არასამუშაო საათებშ მომხმარებლებს მიეცით საშუალება დატოვონ ხმოვანი შეტყობინება, რაც გაძლევთ საშუალებას აამაღლოთ უკუკავშირი თქვენს მომხმარებლებთან

4)შეამცირეთ სატელეფონო ხარჯები: ისარგებლეთ განსაკუთრებით დაბალი ტარიფებით მობილურ ოპერატორებსა და საზღვარგარეთის ქვეყნებთან ზარებზე

5)გააუმჯობესეთ სერვისი: ინტერაქტიული მენიუს საშუალებით მიეცით მომხმარებლებს საშუალება თავად აირჩიონ სასურველი ფილიალი და განყოფილება დასაკავშირებლად, რაც განტვირთავს ქოლცენტრს, გაზრდის სერვისის ეფექტურობასა და შეამცირებს სატელეფონო მოლოდინის დროს

აირჩიეთ თანამედროვე საოფისე ტელეფონია ნებისმიერი ზომის ბიზნესისთვის!