დღესდღეობით, მიუხედავად საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების სწრაფი განვითარებისა, ტელეფონი მაინც რჩება კომუნიკაციის ერთერთ მთავარ წყაროდ. ეფექტური სატელეფონო კომუნიკაცია განსაკუთრებით მნიშნელოვანია ბიზნესებისთვის, რამდენადაც მომხმარებელთა 72% დღემდე მიიჩნევს რომ ინფორმაციის მოძიებისა და კითხვებზე პასუხის მიღების ყველაზე სწრაფი საშუალება სწორედ სატელეფონო ზარია. თუმცა რას გულისხმობს ეფექტური სატელეფონო კომუნიკაცია და რას ელოდებიან მომხმარებლები თქვენს კომპანიაში ზარის განხორციელებისას? ამ კითხვებზე პასუხის მისაღებად გთავაზობთ 6 საინტერესო სტატისტიკურ ფაქტს, რაც დაგეხმარებათ თავადვე შეაფასოთ საკუთარი სატელეფონო კომუნიკაციის ხარისხი და მიიღოთ მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებები სატელეფონო სერვისის ხარისხის ამაღლებისთვის