ქოლცენტრის მონიტორინგი

ქართულენოვანი ქოლცენტრის მონიტორინგის სისტემა იძლევა მრავალფეროვანი ოპტიმიზაციის საშუალებას, რათა ქოლცენტრის მენეჯერებმა შეძლონ სერვისის ხარისხის გაუმჯობესება მიმდინარე დროში. ინფორმაციით მდიდარი რეპორტების ამოღების შესაძლებლობა ასევე საშუალებას გაძლევთ დააკვირდეთ თქვენის სერვისის ხარისხის დინამიკას დროში, სერვისის ხარისხის ასამაღლებელი ოპტიმალური გადაწყვეტილებების მისაღებად

 

რატომ უნდა აგვირჩიოთ ჩვენ

ჩვენ გთავაზობთ ჩვენს მიერ შემუშავებულ, უშუალოდ ქართულ ბაზარზე მორგებულ ქოლცენტრის მონიტორინგის სისტემას. ჩვენი სისტემის ფუნქციონალობის შემუშავება მოხდა ჩვენი მომხმარებლებიდან წამოსული მოთხოვნების შესაბამისად, რაც მონიტორინგის სისტემას ძალიან ადვილადგამოყენებადსა და ეფექტურს ხდის

ინდივიდუალური მიდგომა

ყველა მომხმარებლის სისტემები ინერგება მათ ინდივიდუალური მოთხოვნებიდან გამომდინარე

მოქნილი სამართავი სისტემა

ქოლცენტრის მენეჯერებისათვის სისტემის ოპტიმიზაციის ხელსაწყოებზე წვდომა

სერვისის მაღალი ხარისხი

დაგროვილი 8 წლიანი მონაცემებით ჩვენი სერვისის ხელმისაწვდომობა წარმოადგენს 99.9998%

თქვენი სატელეფონო სერვისის ამაღლება

ჩვენი სატელეფონო სისტემის დახმარებით, ჩვენს მომხმარებელთა ქოლ-ცენტრების წარმადობა იზრდება და აღწევს 96.51%-ს

ყველა KPI მონაცემებზე წვდომა

ყველა მნიშნელოვანი ქოლცენტრის სტატისტიკის მონაცემზე წვდომა განსაკუთრებით ადვილი და ინტუიტურია

გაფართოებული ძიების ფუნქცია

სატელეფონო მონაცემებისა და ზარების ჩანაწერების მარტივი ძიება მრავალი სხვადასხვა პარამეტრის საშუალებით

სტატისტიკური ინფორმაცია

წვდომა ყველა მნიშვნელოვან KPI-ზე​

ჩვენი ქოლცენტრის მონიტორინგის პროგრამის საშუალებით შეგიძლიათ მიიღოთ წვდომა თქვენს დეტალურ სატელეფონო სტატისტიკაზე

სისტემის დატვირთვის მაჩვენებლები

წვდომა ყველა მნიშვნელოვან KPI-ზე​

გარდა სტანდარტული სტატისტიკისა ასევე იღებთ წვდომას კიდევ უფრო პროგრესული ტიპის ინფორმაციაზე როგორიცაა:

ზარების დეტალური ფილტრაცია

ჩანაწერების ძიება მრავალფეროვანი პარამეტრებით

ჩვენი სატელეფონო სისტემა გაძლევთ მარტივ და ინტუიტურ წვდომას ზარების ჩანაწერებთან. ჩანაწერები შეგიძიათ როგორ ჩამოწეროთ, ასევე მოუსმინოთ პირდაპირ სისტემიდან. ხოლო ჩანაწერების მოძიება შესაძლებელია მრავალფეროვანი საძიებო პარამეტრების მიხედვით, როგორიცაა:

5
4.8/5
მომხმარებლების რეკომენდაციები
4.8/5
რეკომენდაციის საფუძველზე ავირჩეთ კომპანია არკომი, რომელმაც მოახდინა ჩვენი სატელეფონო სისტემის სრული მოწესრიგება. სწრაფი და მოქნილი მომსახურება, დახვეწილი სერვისი და კონტროლი სატელეფონო სისტემაზე, რაც გამორიცხავს ჩავარდნილ ზარების არსებობას არის ის მიზეზები, რის გამოც აუცილებლად ვურჩევდით ჩვენს კოლეგებს ამ კომპანიის სერვისების არჩევას
წინანდალი რეზორტი
4.8/5
ჩვენთვის განსაკუთრებით კომფორტული იყო ზარების ჩანაწერების მოძიების, მოსმენისა და ჩამოწერის გამარტივებული ინტერფეისი გამოყენება, ასევე ზარებზე კომენტარების დამატებისა და მათი რეპორტებად ჩამოწერის საშუალება, რაც მათ აღრიცხვას ამარტივებს. მრავალფეროვანი სატელეფონო სტატისტიკა კი განსაკუთრებით ინფორმატიულია რაც გვიმარტივებს სერვისის ხარისხის კონტროლს
კარგო დელივერი
4.8/5
კომპანია აკომის სერვისებით სარგებლობა ლოიალური ტარიფების გამო ავირჩიე, თან იმგვარი მომსახურებისთვის, როგორსაც გვთავაზობენ. ჩვენთვის განსაკუთრებით მნიშნელოვანია ყველა ჩვენი მომხმარებლის კმაყოფილება, რისთვისაც გამართული სატელეფონო კომუნიკაცია გადამწყვეტია. როდესაც მომხმარებლები გირეკავენ და დაკავების ნაცვლად მოლოდინის რეჟიმში დგებიან, ან როდესაც მარტივად ახდენ მათ სასურველ ფილიალებში გადამისამართებას და მომხმარებლებს არ უწევთ სხვა ნომერზე გადმორეკვა, ის იმგვარი კომფორტია, როგორსაც ჩენი მომხმარებლები ჩვენგან უკვე მოელიან, ამიტომ ყველას ვურჩევდი კომპანია არკომის სერვისებით სარგებლობას მომხმარებლებთან კომუნიკაციის ასამაღლებლად
სანი გრუფი
4.8/5
მანამ, სანამ კომპანია არკომს აღმოვაჩენდით სატელეფონო სისტემის იმპლემენტაციაში მთავარი დაბრკოლება მაღალი ფასები/ტარიფები და სისტემის არასწორი იმპლემენტაცია იყო. კომპანიის სწორმა დამოკიდებულებამ VoIP ინჟინერიის თვალსაზრისით, საუკეთესო ტექნიკურმა დახმარებამ და სასიამოვნო გუნდმა ყველა დაბრკოლება გადაგვალახინა. არკომთან თანამშრომლობის შედეგად მივიღეთ გამართული, მაღალი ხარისხის, უპრობლემო სატელეფონო სისტემა მისაღებ ფასებში
ქართული კრედიტი
0/5
0/5
0 +
აქტიური ქოლცენტრი
0 %
ქოლცენტრის წარმადობა
0 %
სერვისის ხელმისაწვდომობა
0 +
აქტიური ოპერატორი