Lorem ipsum dolor

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus quis risus augue. Cras at mollis eros. Sed porttitor quam eget aliquam mattis. Fusce leo nibh, ornare at volutpat ut, luctus dictum elit. Mauris non vehicula eros, ac lacinia lorem. Quisque fermentum purus ac scelerisque suscipit. Morbi et iaculis tellus. Proin ut urna ac purus suscipit iaculis. Aliquam erat volutpat. Donec at viverra magna. Fusce efficitur eros a nunc volutpat ultrices. Aenean mattis purus lectus, quis fermentum diam placerat in.

სიახლე ქოლცენტრის მონიტორინგის პროგრამაში:  სტატისტიკის დისპლეის ფუნქცია ქოლცენტრის ოთახისათვის

ქართული ბაზრისათვის ჩვენს მიერ შექმნილ ქოლცენტრის მონიტორინგის პროგრამას ახალი ფუნქცია დაემატა. ეს არის სატელეფონო მიმდინარე სტატისტიკური მახასიათებლის გამოტანის საშუალება ქოლცენტრის ოთახში განთავსებულ მონიტორზე. ფუნქცია საკმაოდ მოთხოვნადი იყო ჩვენი არსებული მომხმარებლების მხრიდან, რამდენადაც ის ერთიორად ამაღლებს ქოლცენტრის ეფექტურობასა და შესაბამისად სერვისის ხარისხს. ფუნქცია საშუალებას აძლევს როგორც ქოლცენტრის მენეჯერებს, ასევე ქოლცენტრის თანამშრომლებს, რეალურ დროში თვალყური ადევნონ სატელეფონო […]

მარტივი სატელეფონო სტატისტიკა ქოლცენტრის გამართვის გარეშე

დღესდღეობით სატელეფონო კომუნიკაცია კვლავად რჩება მომხმარებლებისათის ყველაზე სასურველ კომუნიკაციის ფორმად და თანამედროვე ბიზნესის წარმოება საკონტაქტო სატელეფონო ნომრის გარეშე პრაქტიკულად წარმოუდგენელია. ჩვენს პრაქტიკაში სატელეფონო სტატისტიკაზე წვდომა,ზარების ჩანაწერების შენახვისა და ჩამოწერის ფუნქციები ყველაზე პოპულარულ მოთხოვნად რჩება, თუმცა მცირე ზომის კომპანიათა დიდ ნაწილს (1-3 შიდა სატელეფონო ნომრით) ჯერ არ სურს სრული სატელეფონო ქოლცენტრის აწყობა. ჩვენი შემდგომი პროდუქტიც სწორედ […]

როგორ გავაუმჯობესოთ ზარების გადამისამართება?

წინა ბლოგში ჩვენ ვისაუბრეთ ზარების გადამისამართების 6 ძირითად სტრატეგიაზე, რომლებიც თანამედროვე ქოლცენტრებში გამოიყენება და მათ დადებითსა თუ უარყოფით მხარეებზე. დღეს ვისაუბრებთ, თუ რა ინოვაციური პრაქტიკები გამოიყენება რათ გააუმჯობესოთ თქვენს მიერ არჩეულის ზარების გადამისამართების სტრატეგია. 1) განმეორებითი ზარების გადამისამართება ერთდაიგივე ოპერატორთან IVR და ავტომატური ზარების განაწილების სისტემა(ACD) ხშირად იყენებს სხვადასხვა პარამეტრებით მართულ გადამისამართების სტრატეგიებს. IVR სისტემა […]

როგორ გამოვიყენოთ ქოლცენტრის სტატისტიკა პრაქტიკაში

წინა ბლოგპოსტებში ჩვენ უკვე ვისაუბრეთ იმ 13 მნიშნელოვანი სტატისტიკური პარამეტრის შესახებ, რომლებსაც ქოლცენტრის მენეჯერებმა აუცილებლად უნდა ადევნონ თვალის სერვისის ხარისხის მონიტორინგისათვის. ამ ჯერზე ჩვენ შევეცდებით უფრო დეტალურად ვისაუბროთ ზოგიერთი სტატისტიკური პარამეტრის პრაქტიკულ გამოყენებაზე. სანამ ამას დავიწყებთ, აცილებელია აღვნიშნოთ, რომ ეს სტატისტიკური მონაცემები გამოსადეგია მხოლოდ და მხოლოდ სერვისის ხარისხის ამაღლებისათვის გატარებული სტრატეგიების ეფექტურობის შეფასებისათვის. ისინი გვაძლევენ […]

რას მივაქციოთ ყურადღება სატელეფონო სისტემის ჰოსტინგის არჩევისას?

მანამ სანამ სატელეფონო სისტემის საჰოსტინგო მომსახურების არჩევაზე ვისაუბრეთ, ჯერ განვმარტოთ რას წარმოადგენს ეს სერვისი და რა უპირატესობები გააჩნია მას. ვოიპ ტელეფონია ერთერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი და პოპულარული ინდუსტრიაა, რამდენადაც დღესდღეობით ეფექტური ქოლცენტრის გამართვა და ოპერირება წარმოუდგენელია თანამედროვე სატელეფონო ფუნქციების გარეშე. სატელეფონო სისტემის ჰოსტინგი წარმოადგენს ვოიპ ტელეფონიის ნაირსახეობას, სადაც თქვენ არ გიწევთ სატელეფონო სადგურის შეძენა, გამართვა […]

ზარებს ვერ აუდიხართ? 5 რჩევა სერვისის სისწრაფის ასამაღლებლად

უამრავი ერთდროული შემომავალი ზარი, რომელსაც კომპანიის ქოლცენტრი ეფექტურად ვერ უმკლავდება, ძირითადად მცირე და საშუალო ზომის ბისნესების პრობლემადაა მიჩნეული, თუმცა მსგავსი პრობლემების წინაშე შესაძლოა ნებისმიერი ზომის კომპანია დადგეს. ყველაზე ეფექტურად გამართულ, მაღალტექნოლოგიურ ქოლცენტრსაც კი ესაჭიროება პერიოდული განახლება, რათა მზარდ და ცვალებად ბიზნეს გარემოს მოერგოს და მომხმარებლების მოთხოვნები საუკეთესო სერვისით უზრუნველყოს. გთავაზობთ რჩევებს, თუ რას უნდა მივაქციოთ […]

როგორ ავამაღლოთ გაყიდვები ქოლ ცენტრის მეშვეობით

უამრავი კომპანიისათვის ნათელია, რომ ქოლ ცენტრის მთავარი დანიშნულებაა არსებული მომხმარებლებისათვის დახმარების გაწევა და პოტენციური მომხმარებლებისათვის სერვისთან დაკავშირებულ კითხვებზე პასუხის გაცემა. კარგად ორგანიზებული ქოლ ცენტრი ერთერთი მთავარი გზაა მისცეს დაინტერესებულ პოტენციურ მომხმარებელს საშუალება, სწრაფად გაეცეს მის შეკითხვებს პასუხი, რათა თავიდან აირიდონ მათი პოტენციურ კონკურენთან წასვლა. მიუხედავად ამისა ქოლ ცენტრებიდან გაყიდვების წარმოება საკმაოდ რთული პროცესია. დიდი კომპანიებიც […]

3 ეფექტური რუტინა ქოლცენტრის მენეჯერებისათვის

ყოველ დილით, როდესაც ქოლცენტრის მენეჯერები სამსახურში წასასვლელად ემზადებიან, ისინი ფიქრობენ რომ მათ იციან, თუ როგორი იქნება მათი სამუშაო დღე. პრაქტიკაში კი მსგავსი სამუშაო ყოველთვის უამრავი სიურპრიზითაა სავსე. ქოლცენტრის მენეჯმენტის რუტინები იმ სასიცოცხლო მნიშნელობის რუტინებს წარმოადგენს, რაც უზრუნველყოფს ქოლცენტრის ეფექტურსა და კვალიფიციურ ფუნქციონირებას. ორიტ ავიტალი, კომპანია ოტორიტას გენერალური მენეჯერი გვთავაზობს იმ სამ მნიშნელოვან რუტინას, რომელიც გამოყენებაც […]

როგორ ავირჩიოთ მუსიკა დალოდების რეჟიმისათვის?

თანამედროვე VoIP სატელეფონო სისტემების განვითარებამ გამოიწვია ის, რომ ახლა უკვე ნებისმიერი ზომის კომპანიას შეუძლიათ ისარგებლოს ისეთი თანამედროვე სატელეფონო ფუნქციით, როგორიცაა მოლოდინის რეჟიმი. მრავალარხიანი სატელეფონო ნომრები, რომლებსაც VoIP ტელეფონია გვთავაზობს, საშუალებას გვაძლევს მივიღოთ მომხმარებლებისაგან შემოსული ულიმიტო რაოდენობის ერთდროული ზარები, რაც ამაღლებს სერვისის ეფექტურობას და ზრდის მომხმარებლების რაოდენობას, თუმცა ოპერატორების რაოდენობის ლიმიტაციის გამო, მომხმარებელთა საკმაოდ დიდ ნაწილს […]

გჭირდებათ თუ არა ქოლცენტრი?

ხშირად მაღალტექნოლოგიური ქოლცენტრის ფუნქციონალობა ასოცირებულია მსხვილ ბიზნესებთან, თუმცა მიუხედავად ამისა ნებისმიერი ზომის კომპანიის წარმატებული ფუნქციონალობა წარმოუდგენელია ტელეფონების გარეშე, რამდენადაც მომხმარებელთა უდიდესი ნაწილი კომპანიასთან ურთიერთობის საუკეთესო გზად კვლავაც სატელეფონო ზარს ასახელებს. მცირე და საშუალო ზომის კომპანიები ხშირად ამ გამოწვევას ჩვეულებრივი ქალაქის სატელეფონო ნომრების ან კორპორატიული მობილური ნომრების აღებით პასუხობენ, ხოლო ქოლცენტრის სატელეფონო ფუნქციონალობის მოწყობას ზედმეტად და […]