როგორ შევამციროთ უპასუხო ზარების რაოდენობა?

მიუხედავად თანამედროვე ციფრული საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების განვითარებისა, სატელეფონო კავშირი ყოველთვის წარმოადგენდა კლიენტების კომპანიებთან ურთიერთობის ერთერთ მთავარ საშუალებას, შესაბამისად უპასუხო ზარების რაოდენობის მინიმუმამდე დაყვანა ყველა ქოლცენტრის მთავარ მიზანს წარმოადგენს. ეს სიტუაცია კვლავაც შეცვალა მიმდინარე პანდემიურმა მდგომარეობამ, სადაც სატელეფონო კომუნიკაციის მნიშვნელობამ ერთიორად მოიმატა და სხვადასხვა შეზღუდვებიდან გამომდინარე, სატელეფონო კომუნიკაცია მომხმარებელსა და კომპანიას შორის ურთიერთობის შესაძლოა ერთადერთ რეალურ და …

როგორ შევამციროთ უპასუხო ზარების რაოდენობა? Read More »