როგორ დავგეგმოთ ქოლცენტრი მოუთმენელი მომხმარებლებისათვის?
დღესდღეობით, ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად მომხმარებელთა მოლოდინები სერვისის სისწრაფის მიმართ იზრდება და მომხმარებელთა უდიდესი ნაწილი კომპანიასთან დაკავშირებისას მის შეკითხვებზე პასუხსა თუ პრობლემების გადაწყვეტას დაუყოვნებლივ მოელის გთავაზობთ რჩევებსა და საუკეთესო პრაქტიკებს, რათა დარწმუნდეთ, რომ თქვენი ქოლცენტრის უკეთაა მომზადებული ყველაზე მოუთმენელი მომხმარებლების მომსახურებისათვისაც კი 1)დარწმუნდით რომ სერვისის ხარისხის დონე ყველა საკომუნიკაციო არხზე თანაბრად მაღალია ხშირად მოუთმენელი მომხმარებლები შესაძლოა […]